ad> التماس دعا...باور کنید وبلاگ ad
بهترين كد هاي جاوا type="text/javascript" src="http://pichak.net/blogcod/gallery/pichak.net.js">
برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



>

I LOVE LONE

سلام واسه اولین بار میخوام حرف دل بزنم


خیلی دلم گرفته نمیدونم چرا از خودم بدم میاد


احساس خوبی ندارم شاید مسخره باشه


ولی از خودم متنفرم بچه ها کاره بدیم نکردما


راستش چون دیگران خیلی دوستم دارن


ولی من هیچ حسی به کسی ندارم از خودم


بی زار شدم...احساسم خشک شده


بقول ما ادبیاتیا احساسم خفته...


واسم دعا کنید دوستان دعا کنید یکم


با احساس تر بشم...دمتون گرم

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 14 ارديبهشت 1392برچسب:,ساعت 7:28 PM توسط باران| |

Design By : TopBlogin

TEXT